Tuesday, March 4, 2008

serius!

Kadang-kadang aku merasa

Aku perlu serius dalam blog ini

Walau zahirnya aku tak serius

Walau silamnya aku tak serius

Tapi aku tetap mahu serius

Jika bukan sekarang

Bila lagi aku mahu serius

Kandungan aku mungkin berat

Kadang-kadang berpuisi

Kadang-kadang bersajak

Dan mungkin banyak merencana

Dan mungkin seketika juga

Aku akan bersandiwara

Tapi apa jua pun

Aku akan lebih banyak serius di sini

Mungkin kerana

Kadang-kadang aku merasa

Sudah terlalu lama aku bersandiwara

Sehingga aku merasa

Ini masanya aku perlu serius

Yeah. Serius!







aku yang masih tak serius


2 comments:

k.e.r.i. said...

wah...
sorang lagi kawan aku jadi blogger..
welcome2..
hehe...

Anonymous said...

yay! syen memang mantap! bagus sumer dah dengar cakap aku, dah ada blog. maoz!! mana blog ko!!