Saturday, April 12, 2008

oh.masih sibuk

Minggu ini aku masih sibuk. Tapi minggu hadapan aku akan tulis pasal DEB itu. Minta maaf, aku lambat. Jadi, sila layan karutan ini sebentar masa.

Siapa kamu

Aku hitung masa
Di belakang banyak tinggalan
Di depan banyak harapan

Masa itu aku punya
Aku isi dan aku tempuh
Bukan untuk kamu ceroboh

Masa itu adalah aku
Tapi kamu hanya lihat apa yang sudah berlaku
Menidakkan kebenaran fikiran aku

Kamu juga masa
Tapi kamu biar si mereka ceroboh
Dan masa itu menjadi si mereka

Bila sudah tiada masa
Aku yakin tetap dikenang sebagai aku
Tapi kamu pasti masa itu kamu?

Tinggalan aku mungkin boleh menjadi harapan
Walaupun aku kerdil
Tapi tinggalan kamu hanya akan tinggalan kerdil
Walaupun kamu gergasi

Kamukah kamu?

Hak cipta terpelihara : muhsin

aku dan mereka tak mahu menjadi si mereka

13 comments:

Sabrina Woon said...

I see. No managers also?
You guys so lucky lah!!
how are you?
when do you normally online? weekends?
I just had one mid term test yesterday and another tis coming monday. study till gila already. haha

which engineers miss me? Im very curious. Kirim salam to whoever remembers me =)

Anonymous said...

seyn..
u r so good in writing..
salute la weyh..

suka hati said...

not good actually..haha

Anonymous said...

sudah........... syen main tayang "belakang" plak daaa...

Afzan Ranai said...

finally, ade nukilan camni. i likeeee! ;)

Shepha said...

uiks.
inikah seyn yg ku ketemu td ms presentation poster LI FKM?

SukRuL_AzaM said...

assalamualikum,
just nak ajak join group utem blogger
harap sudi.. kalau ade pape cadangan atau pertanyaan boleh tinggalkan dekat blog ni

http://utem-bloggers.blogspot.com/

suka hati said...

nama saya seyn,saudari shepa

Shepha said...

nice to meet u saudara seyn.

AKMARHAFIIZ said...

one of my fav blogger,

being ourself is the most important thing in life no matter if others hates us.if they hates us means we are success in being ourself for humans are not perfect n they are either.if they like the we are, give credits to ourself for being a good creature of HIM. "aku dan mereka tak mahu menjadi si mereka" a gewd phase yet to be discovered.


*i need to upgrade my bahasa in reading ur blog.it's so hi-level.keep it up.

suka hati said...

thnaks bunga.really aprreciate it.it encourages me.anyway,i strongly believe,everyone can do this.it is just a matter of "i want to think".believe me:))

Fareenz said...

i know ur blog from fendi's link.and ur entries best2.so rase cam nak link ur blog with mine la, boleh kan??
add me too k..hapy blogging !!:P

suka hati said...

why not fareenz.thanks:))